MY little planet

دنیای من

جمعه, ۲ اسفند ۱۳۹۸، ۱۱:۲۱ ق.ظ

 

تصویری از دنیایی که در آن زندگی میکنم :)

ازینجا واستون پست میزارم :))

 

۹۸/۱۲/۰۲ موافقین ۱ مخالفین ۰
گندم فراهانی

نظرات  (۲)

چه ویو 😍

👌👌👌👌

دلم سفر خواست.....

پاسخ:
دلتو قربون یه سفر بچینین برید با خونواده یا دوستان عسیس دل:)

مررررسی😍 خوبه که دوسشداشتی 

با این بیماری که اومده کجا بریم؟ 

تازه امروز دانشگاه کنسل کرده......که دانشجو برگردن 😞😞😞😞

+ دوست مامانم در اثر اون بیماری مرد 😔😔😔

پاسخ:
کجا بریم ک فعلا کرونا طیرالارض کرده همه جا رو داره میگرده و میشوره و میبره 

خوبه واقعا کنسل بشه ماکه هنوزم پا برجا باید بریم 
من میگم ازون طرف اضافه بریم چی میش خب 
وای 😢 خیلی متاسف شدم 😔💔 
خدا بیامرزتشون و به عزیزانشون صبر عنایت کنه 😟😟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی