MY little planet

برقصا :)

پنجشنبه, ۲۸ فروردين ۱۳۹۹، ۱۰:۲۸ ب.ظ

 

 

همینطور که چایی میریختم و با برادرم گپ و گفت داشتم به این جا رسیدیم که:

 

+راستی چطور اینقدر قوی بودی؟ اصلا چطوریاون روزها روحیه ت رو حفظ کردی ؟

- بلافاصله گفتم با Despasito 

 سخت ترین روزهای زندگیمو با این ترانه رقصیدم :)  

 

 

 

۹۹/۰۱/۲۸ موافقین ۲ مخالفین ۰
گندم فراهانی

despasito

پیانو❤

نظرات  (۵)

به به :)

این آهنگ خیلی خاطره انگیره. ممنون بابت کلیپ زیبا

پاسخ:
😍😍

برای من بیشتر ، خواهش میکنم قابل چشم هاتونو نداره 💜
۲۸ فروردين ۹۹ ، ۲۳:۲۸ دلساخته های آنی

ار آهنگای مورد علاقم

ممنونم بابت کلیپ

دلتون همیشه شاد و جسم و روحتان همیشه رقصان

پاسخ:
دقیقا محبوب دل من هم هست 😍
فداتونم  تقدیم به شما عزیز دل💙
همچنین مهربون ترین 😍
۲۹ فروردين ۹۹ ، ۰۱:۴۱ اشکان ارشادی

سلام 

اینم شوخی 

قسم قسم که رقصم ، که من بی تو نترسم.! 

۲۹ فروردين ۹۹ ، ۰۱:۴۲ اشکان ارشادی

گندم خانم معذرت ، 

که من با تو نترسم. 

 

حالا درستَ ، بابا گان. 

 

دوست دارم بخندی. 

پاسخ:
نون خ میبینی بشدت :))

سلام گندم جونم

خوب هستی ؟

پاسخ:
سلام عزیزم مننونتم خوبم به بخوبیت 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی