MY little planet

من الان بیشتر از همیشه

جمعه, ۱ فروردين ۱۳۹۹، ۰۵:۴۵ ب.ظ

من الان بیشتر از همیشه بفکر سری جدید پایتخت و کلاه قرمزی ام 

من الان بیشتر از همیشه بفکر سلامتی خودمو و عزیزانمم

من الان بیشتر از همیشه بفکر ساختن آرزوهامم

من الان بیشتر از همیشه خداوند رو شاکرم 

من الان بیشتر از همیشه ...

۹۹/۰۱/۰۱ موافقین ۰ مخالفین ۰
گندم فراهانی

نظرات  (۴)

به به، همیشه پرانرژی باشید :)

پاسخ:
مررررسی ممنونتم :)

سلام

خوب هستین ؟

💖

پاسخ:
سلام ملیکا😍
یه شوخی با اجازت : 
سریال دوپینگ رو که دیدم قسمتی که کامران رفته بود خواستگاری ملیکا 
یعنی لحظه ای که دخملکش (شمبلیله) رو نشون کامران داد یاد تو حالو هوای وبت افتادتم 😁😂 لحظه ای که کشته شد رو نگم برات 😂

مگه کلاه قرمزی جدید اومد؟:))

پاسخ:
ن متاسفانه اما ظهر ها  بازپخش داره 

سلام

خخخخ ، هههه

می دونم کدوم سریالو می گی

اتفاقا خودمم می بینم

هههه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی