MY little planet

وقتی یار میخواد بره

پنجشنبه, ۲۹ اسفند ۱۳۹۸، ۰۱:۴۵ ق.ظ
وقتی یار میخواد مارو ترک کنه و بره به کس دیگه‌ای بپیونده به او پیام بدهیم و بگوییم:
 
من ترک عالمى زِ براى تو کرده‌ام
از من مشو براى دل آن و این جدا
 
قدسی مشهدی
۹۸/۱۲/۲۹ موافقین ۰ مخالفین ۰
گندم فراهانی

نظرات  (۴)

۲۹ اسفند ۹۸ ، ۰۲:۱۳ مشتاقٌ الیه

یا میشه نوشت:

نترسم که با دیگران خو کنی

تو با من چه کردی که با او کنی؟

پاسخ:
این در صورتی که با بی وفایی یار و رفتارش کنار اومدی و اون حس ناب اول رو نداری 
و گمون نکنم برگشتی داشته باشه نظرت ؟ 
۲۹ اسفند ۹۸ ، ۰۲:۴۹ اشکان ارشادی

سلام 

بسیار زیبا. 

پاسخ:
سلام اشکان جان خیلی ممنون 🌼
۲۹ اسفند ۹۸ ، ۲۱:۵۲ مشتاقٌ الیه

نه همینجوری شعر رو عرض کردم. ما که هنوز جوانیم، اول راهیم :)

پاسخ:
اره خوب بود 

چطوریاییی مهدی خوبی ؟ 

خوبم خداروشکر :)

خوب طوریایییی هستم :)

از پستهای وبلاگم معلومه. قبلا غم داشتم الان تقریبا شادم :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی