MY little planet

زنجیره ی زندگی

چهارشنبه, ۲۸ اسفند ۱۳۹۸، ۰۵:۲۴ ب.ظ

 

نمیدونم چقدر به اینکه دنیا کوچیکه اعتقاد دارین اما برای من اثبات شده است و چندین بار هر کدام به شکلی متفاوت از دیگری 

 

بخواهم جدیدترینش رو بگم اینه که :

از همکلاسی های دانشگاهم خیلی ساله بیخبرم تا اینکه یکی شون پیام داد و ازین حرفای خاله خان باجی که دلم تنگته و...

گفت که ازدواج کرده خوشحال شدم و آرزوی خوشبختی واسش کردم 

عکس دونفره ای از خودش و همسرشبه اشتراک گذاشت ..همینطور که نگاه کردم حس کردم این مرد آشناس 

تا اینکه خاطرم اومد این آقا تو همون سالهایی که به بیخبری از منو این همکلاسی گذشته چندین بار مکررا تو دایرکت من درخواست میدادن :))))))

الهی که خوشبخت باشن کنارهم :)

 

این قضیه باعث شد من نیم خطی به همسرآینده ام تقدیم کنم :

ببخش که سردرگم و تنها گذاشتَمت

همینطور که داری برای زندگیمون تلاش میکنی دایرکت یادت نره :))

 

 

۹۸/۱۲/۲۸ موافقین ۰ مخالفین ۰
گندم فراهانی

نظرات  (۱)

۲۸ اسفند ۹۸ ، ۱۷:۲۹ علی متین فر

« ببخش که سردرگم و تنها گذاشتَمت»

.

.

.

خواهش می کنم :))))))))))

 

به وبلاگ من هم سری بزنین...با داستان کوتاه طنز در مورد ایام قرنطینگی کورونا منتظرتونم :)

پاسخ:
😂😂😂

سلام خوش اومدین چشم حتما 🌼🌹

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی