MY little planet

کارتون ببینیم :)

شنبه, ۲۱ دی ۱۳۹۸، ۰۱:۱۶ ق.ظ

دریافت

 

 

بلوط دانا 

 

این داستان : کمک به آقای بلوط :)

 

 

 

۹۸/۱۰/۲۱ موافقین ۱ مخالفین ۰
گندم فراهانی

آقای بلوط

نظرات  (۵)

۲۱ دی ۹۸ ، ۰۱:۵۴ اشکان ارشادی

بلوط 

کارتون بامزه ایه ، راستی گندم ، ماها بزرگ شدیم ؟ منکه چیزی بین کودکی و بزرگی احساس می‌کنم همه ماندیم. 

گندم ، نیستی ، وقتی هم هستی مثل اینکه خسته‌ای! درسته ؟ خوابت میاد. 

پاسخ:
آره از بلوطم رو نمایی کردم :)))

خیلی مزه اس 😄  اره بزرگ شدیم ولی اشکان من این پنج سال اخیر زندگیم رو دوازده ماهه نگذروندم بلکه شش ماهه واقعا قبول ندارم سنمو و اینکه کارم یطوری انتخاب کردم که تا به آخر با روحیات این سن بخوام زندگی کنم 

ن خسته نیستم یخورده مریض احوالم :(

هعی یاد خاطراتم افتادم .....

نه خاطرات کودکی ....خاطرات دوران دبیرستان و راهنمایی که تو فصل انتحانتات  زود می اومد خونه میشستم کارتون میدیدم 😂😂😂😂

عاشق اون کارتون توت فرنگی و باب اسفنجی هستم 😅

چه اشکالی داره مگه آدم تو ۲۰ سالگی کارتون ببینهر؟ دلم برا تام و جری ....سفید برفی و سیندرلا کن........

احساس میکنم بچگی نکردم 😭😭😭😭

پاسخ:
چه خوب الهی شکر که باعث این حس و حال خوب شدم :)
من توت فرنگی بازی اندرویدیشو دوسدارم :))))
باب اسفنجی که متعلق به همه است 😁
والا هیچ اشکالی نداره چونکه من هنوزم انیمیشن و کارتون میبینم :)

۲۵ دی ۹۸ ، ۱۵:۱۹ اشکان ارشادی

گندم 

سلام 

توانستی دانلودش کنی ، مشکلی نداره ، ولی اگه نشده تا از جای دیگری آپلود کنم و دانلودش کنی ، حقیقت آهنگهای توپ توپ ترکی ، کوردی ، عربی ، دارم فقط باید منتظر باشی بمرور آپلود کنم ، تا یک کانال هم بزنم ، البته تمام سعی من روی همین وب هست. 

برای دانلودش ، بیخبر نمانم ، ممنون 

اگه یکوقتی دیر جواب دادم ، بدان داخل اون یکی هستم. وب جدیدم. 

تا یک کارهای جدید ارائه بدهم و خلاصه وبم قدرت بگیره ، هم خودم غنی باشم و هم وبم. 

انشاءالله سلامت باشی ، خیلی از کامنتهات بامزگی حس می‌کنم ، مثلا نوشته بودی : 

آقا! آقا! آقا اشکان ، این آهنگ عربی ما چی شد دیگه ؟؟ 

خیلی چسبید ، همان لحظه هم ماستهام کیسه شد و رفتم گذاشتمش. 

پاسخ:
سلام اشکانی 

ن راحت بود ممنونتم 
بزار چندتا آهنگ خوب بدستم رسیده میزارم تو یه پست بشنوین حالشو ببرین 
من ترک استانبولی میخاما اگر داشتی حتما بفرست خوشحال میشم 

آره حواسم هست ، تلاشتو بکن تا چیزی که میخوای رو بدست بیاری .

 ممنون شماهم سلامت باشی کنار عزیزان 
کامنتاممم ک دست خودم نیست :)) 

سلام ، خوبی ؟

وای یادش بخیر منم می دیدم

چجوری دنبالتون کنم جعبه دنبال کردنتون کجاست ؟ میشه بذارید ؟

پاسخ:
 عزیزم من زیاد به بیان وارد نیستم نمیدونم چمو خمشو اما آدرس م رو کپی کنید تو قسمت دنبال کننده ها و تایید بزنین ..من خودم اینطور دنبال میکنم از جعبه بیخبربودم 
یمدت سرم شلوغه بعد میام دنبالتون میکنم متقابلا خوش حال شدم از آشنایی پر انرژی جان :))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی