MY little planet

:(

۹۸/۱۰/۱۹ موافقین ۱ مخالفین ۰
گندم فراهانی

نظرات  (۴)

۲۰ دی ۹۸ ، ۲۲:۴۴ اشکان ارشادی

سلام 

باید یکفکر اساسی کرد ، الان فکرش که میکنم بیان امکان داره روزی نباشه ، هاست هم پول میخواد ، ولی آرام آرام باید یکجایی تدارک دید. 

باید برنامه نویسی رو بخوانم ، زبان خارجه هم همینطور و پولی پس انداز کنم. 

 

پاسخ:
سلام 
مبارکا موی کوتاه :)
دقیقا یبار منم دستمو مث شما بریدم :/ خیلی بده:((
چرا نباشه اخه ؟  خبراییه ؟ من تازه اومدم اینسمتا اگر چیزی هست بمنم بگین :(

انشاالله همه ی اینها باهم تموم کنی 

راستی چه خوب شد که پست روز مره گذاشتی :)
۲۰ دی ۹۸ ، ۲۳:۱۷ مشتاقٌ الیه

Danse moi vers la fin d'amour

La vie en rose

Hymne a l'amour

Une histoire d'amour

اینا چهارتا از بهترین آهنگای من :)

پاسخ:
اگر ازت بخوام پستشون میکنی تو وبت ؟  البته بی زحمت 
۲۱ دی ۹۸ ، ۰۱:۴۳ اشکان ارشادی

گندم 

دیگه میخوام آرام آرام پست روزمرگی بگذارم ، خیلی ها خصوصی زدن این خوب بود ، پست روزمرگی میذارم با تعریفی و حکایتی. 

نه خبری نیست ، ولی بیان خیلی ساکته ، امکاناتش هم محدود کرده ، و این حرفها. 

 

ممنون برای دعای خوبت. 

همه رو با هم 😀

 

آره موهام فر درشته ، از کجا فهمیدی! 🤔🤔🤔

 

گندم ، آهنگهام همه داخل لبتاپه 

ولی یه آهنگ فارسی عربی توپ توپ الان دارم بفرستم ؟ احلام ؟ 

  من زیاد بهترین دارم فقط ده تاشون از یه خواننده اند!

پاسخ:
سلام 

با کمال میل خیییلی ام عالی ممنون میشم اسم آلبوم و خواننده یا ملودی هارو بمن معرفی کنید :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی