MY little planet

جانا مگو که دیگر نیستی

شنبه, ۷ دی ۱۳۹۸، ۱۱:۱۳ ب.ظ

هیچ پیامی به اندازه اینکه بسته ی شما به اتمام رسیده قلبم رو به درد نیاورد :(((

بعد از سه روز آخه : ////

 

 

۹۸/۱۰/۰۷ موافقین ۱ مخالفین ۰
گندم فراهانی

نظرات  (۵)

۰۷ دی ۹۸ ، ۲۳:۳۷ محمدرضا زارع

سلام

واقعا عجیبه برا منم امروز دو بار این پیام اومده

آخه من چیزی دانلود نکردم چرا آخه:(

البته این رو بگم بستم یک ماهه بوده و هنوز به روز چهاردهم که فردا باشه نرسیده.

پاسخ:
همدرد سلام  برای من هم یک ماهه بود :((

نمیدونم چطور حساب کتاب میشه تعرفه ها :///


۰۸ دی ۹۸ ، ۰۱:۰۱ اشکان ارشادی

سلام 

من که دست به عصا جلو میرم. 

۰۸ دی ۹۸ ، ۰۴:۵۹ اشکان ارشادی

سلام 

گندم خانم ، الان بلاگر عطسه چندمین وب هست که بخاطر اذیت یکسری حذف وب میکنه ، پستی در این ارتباط گذاشتم ، نظری داری بنویس ، بدرد میخوره ، شاید توانستیم فرهنگسازی کنیم. 

البته به اندازه‌ی خودمان ، به اندازه‌ی سوادمان. .......

بگذریم ، بیشتر نمیگم. 

پاسخ:
اشکان خوندمت نظرم رو هم ثبت کردم :))
۰۸ دی ۹۸ ، ۱۸:۳۷ مشتاقٌ الیه

عجب...

این رسم روزگاره

پاسخ:
والا بخدا :(


۰۹ دی ۹۸ ، ۲۰:۱۶ اشکان ارشادی

سلام 

گندم خانم ، ببخشید من اصلا نباید از وب دیگری حرف میزدم. 

الان می‌بینم اشتباه هست که در این موارد بحث کرد. اشتباه کردم. نباید بحث رو ادامه بدم و کلیشه‌ای بکنم. 

فقط گندم جان ، امکان بلاک کردن در اینجا وجود داره. اگه میخوای تا بگم چطوری انجام بدهی. 

پاسخی هم نوشتم جالبه بخوانیش. 

تشکر 

پاسخ:
تورو بخدا من نمیدونستم ؟؟ من ک لازمم نمیشه ولی چ جالب دوسدارم یاد بگیرم حتما بگو 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی