MY little planet

یلدا

جمعه, ۲۹ آذر ۱۳۹۸، ۰۵:۲۸ ب.ظ

 

 

 

ازونجایی که یه جوون مرد پیدا نشد تا یه آهنگ بسازه که بزنه رو دست این ملودی بازهم یلدای امسالمون رو با این آهنگ به اشتراک میگذاریم :))) خیلی ام عالی :))

پیشا پیش یلداتون مبارک رفقا ❤

 

حالا همه باهم بلند و یکصدا : 

یه شب طولانی ، کنار اونایی....

 

 

۹۸/۰۹/۲۹ موافقین ۱ مخالفین ۰
گندم فراهانی

نظرات  (۳)

۲۹ آذر ۹۸ ، ۱۷:۳۱ اشکان ارشادی

سلام 

یلدایت مبارک ، مبارک ، مبارک. 

 

واقعا دستت درد نکنه. 

 

یلدایت ویژه مبارک. من فردا پست میگذارم. 

پاسخ:
به به اولین تبریک امسالم رو شما گفتین :)

خیلی ممنونتم اشکان جان :) 
همچنین یلدای شماو عزیزانتون هم مبارک :)
۲۹ آذر ۹۸ ، ۱۸:۱۸ مشتاقٌ الیه

خوشتون باشه :)

من باز دلم هوای پیانو کرد!

پاسخ:
خوش توام باشه گل پسر :)  خوب بود شب یلدا ؟ 

وای مهدی من هر باره 😍👌👌👌
۰۲ دی ۹۸ ، ۱۵:۰۳ اشکان ارشادی

سلام 

دختر پیانو زن ، عالی بود. موفق باشی 

میدانم خسته کار هستی ، ولی بچسب به کار و بیمه. 

الان یک پست گذاشتم ، کسی تجربه‌ای داشت در میان بگذاره. 

موفق باشی. 

پاسخ:
سلام اشکانی چطورین خوب هستین ؟ 

یکی از آرزوهام داشتن و نواختن پیانوست :)

ممنونتم . خودتم خسته نباشی اشکان جان ، مننون از لطفت ، میخوام بخونمتون ولی صفحه تون باز نمیشه امشب از چندتا از دوستام پرسجو کردم میگن امشب قطعی تت بوده و هر از گاهی ام شبکه ها از دسترس خارج میشه :(((( باز من بسته خریدم خبر های خوب در حال بارشه :///

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی