MY little planet

اعلام وضعییت

يكشنبه, ۲۴ آذر ۱۳۹۸، ۰۴:۵۰ ب.ظ

پس این قلب برای چه می‌تپد؟ 

 

تو فیلم Annihilation
یه دیالوگ داشت زن میگفت:
منم دخترمو از دست دادم
ولی شاید بشه گفت دونفرو از دست دادم
دخترم
و
خودِ سابقم رو...

 

حکایت من هم همینه

۹۸/۰۹/۲۴ موافقین ۰ مخالفین ۰
گندم فراهانی

تو❤

نظرات  (۶)

۲۴ آذر ۹۸ ، ۱۷:۰۴ اشکان ارشادی

سلام 

این اعلام وضعیت های شما واقعا جالبه. 

جمله‌ی جالبی اون مادر گفته : 

منم دخترمو از دست دادم
ولی شاید بشه گفت دونفرو از دست دادم
دخترم. 

خیلی جالب بود ، میدونی ، معنی حسی داره ، باید حس اون مادر رو یکجورایی بفهمی. البته برداشت الان من این بود. 

پاسخ:
سلام ، جالبه یعنی چطوره؟ 
برام بنویس لطفا 

اره بعضی دیالوگ ها ابدی میشن تو ذهنم ،چون عمیقا درکشون میکنم 
امروزم دفیقا تو همین حالو هوا بودم تا اینکه یه اهنگ عربی پلی شدو و ییهو دیدم وسط اتافم در حال رقصم :)))) جاتون خالی خیلی خوب بود عصری :)
۲۴ آذر ۹۸ ، ۱۷:۱۰ اشکان ارشادی

سلام 

اینستا رو پاک کردم ، تجربه خوبی نبود ولی برای چندوقت دیگه ، روی چشمم یک پیج میزنم و سعی می‌کنم پیج خوبی باشه. 

سعی می‌کنم دوباره فالوور بگیرم و شما بچه‌های بیان که می‌شناسم حتما بصورت متقابل هستید 

راستی بالاخره با ایمیل حساب باز بشه خوبه یا شماره تلفن ؟ 

آشنایی ندارم باید یکسری چیزا رو بپرسم و بعد بیایم پیج. 

زدم خبرت می‌کنم ، آی دی میدم شما پیدام کنید ، دفعه‌ی قبلی اصلا نشد ، نمیدونم یادته یا نه؟ 

پاسخ:
سلام اشکان جان 

در مورد اینستا بخام بگم که من خودم با شماره م وارد شدم و اینستا اینطور که میگن برای من نبوده لااقل و هیچ گونه پست منفی و بدی ام ندیدم هر چیزیو که دنبال کنی طبق علایقت خب طبیعا اینستا همون هارو واست پیشنهاد میکنه
و اینکه دفعه ی قبلی دیدمت پست هاتم خوندم روز قبل از ترکیدنش :))

۲۶ آذر ۹۸ ، ۱۳:۵۵ مشتاقٌ الیه

یه خانمی تو وبش نوشته بود:

دخترم مرد. او به من رفته بود!

پاسخ:
ممنون میشم مهدی اگر ادرسشونو واسم بفرستی 
۲۷ آذر ۹۸ ، ۱۹:۴۳ نویسنده وبلاګ

سلام دوست عزیز 

به وبلاگم سر بزن خوشحال میشم🙆

پاسخ:
سلام خوش اومدین ، چشم حتما :)
۲۸ آذر ۹۸ ، ۰۶:۵۷ اشکان ارشادی

سلام 

خوبی گندم خانم ؟ 

 

پست ، بدون نظر گذاشتی ، چی شده ؟ 

 

انشاءالله که دلت هیچوقت نشکنه. 

پاسخ:
سلام خوب ک  المنت الله 

شما خوبین ؟ 

ای دل غافل :(((  شکستن که نه خودم از خودم دلخور شدم :(
۲۸ آذر ۹۸ ، ۰۹:۳۸ اشکان ارشادی

سلام 

خانم معلم نباید دلخوری داشته باشه. باید با روحیه شاد بره سر کلاس.

گندم جان ، طبیعیه ، برای منم خیلی پیش آمده. بعضی وقتها از خودم حتی بدم میاد یا.... 

کلا طبیعیه ، پیش میاد. 

فدای محبتت ، انشاءالله همیشه دلت باز باشه ، مثل اون بعدازظهری که نوشتی خیلی خوب بوده. 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی