MY little planet

See

شنبه, ۲۳ آذر ۱۳۹۸، ۰۳:۴۰ ب.ظ

سلام علیکم 

 

اومدم برخلاف همه بگم فیلم #see رو نبینید چیه این همه خشونت آخه :////

 

 

۹۸/۰۹/۲۳ موافقین ۱ مخالفین ۰
گندم فراهانی

نظرات  (۴)

۲۳ آذر ۹۸ ، ۱۶:۵۴ مشتاقٌ الیه

خب این هم رفت در لیست ندیدنی ها

پاسخ:
باریک الله :)

۲۳ آذر ۹۸ ، ۲۱:۱۷ اشکان ارشادی

سلام 

من که نگاه نکردم ، اصلا اینستا ندارم. یک مدت داشتم ولی حذفش کردم. 

پاسخ:
این یه سریاله اشکان
البته تو اینستام میشه بریده هایی ازش رو دید ولی ..من نخواستمش

اینستا که خیلی خوبه ، نصبش کن حتما :)
 

سبک و سلیقه آدم ها متفاوت....

من خودم بیشتر اوقات سریال هایی خوشم اومده که کسی معرفی شون نکردن....خودم یه لیست دارم که دوست دارم بگم کسی اینا نبین منتهی هر بار فقط نظر شخصی میگم زیر اون پست کلی آدم می ریزن تو وب می خوان من خفت کنند :/ 

 

 

این مطلب کلی گفتم.....

اتفاقا من عاشق اکشن ک هیجانی .😍😍😍😍 حیف وقت ندارم 

پاسخ:
سلام  
بابا نیلوفر جان یه صحنه هاش دیگه خیییلی عق آوره مخصوص نحوه ی کشتارش خییییلی ....نگم برات ..

من که خوشم نیومد نظرمو اعلام کردم و عمدا درج ش کردم که مدیون خودم نباشم خوشبختانه اون کلی آدم تو وب من نیستن :)))
اره عزیزم متوجه ام 

خب پس چندتا اکشن کره ای بت معرفی میکنم بری حالشو ببری ؛)

 

اوف نگم منم از سریال های کشت و کشتار متنفرم ولی اکشن دوست دارم نمیدونم چرا ؟! .....

ولی خیلی شیک و با کلاس گفتی نبینم من معمولا یک ساعت سخنرانی میکنم تهش میگم چرت بود😂😂😂😂

خوش حال میشم  معرفی کنی؟! 

 

 

حالا این فیلم seeکجایی بود ؟ آمریکایی؟ 

 

پاسخ:
تا یادم نشده بزا واست بیارم اسامی فیلم هارو صبر کن دخترکم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی