MY little planet

دِل هدیه با ارزشیه

چهارشنبه, ۲۰ آذر ۱۳۹۸، ۰۸:۰۵ ب.ظ

خانم سیمین بهبهانی در جایی میفرمایند:

رفتم اما دل من مانده بر دوست هنوز

می برم جسمی و دل در گرو اوست هنوز

 

+بله یه موقع هایی فقط جسمت از کنارش میره ،یعنی در واقع تنها چیزی که میتونی با خودت ببری همین جسم هستش،یه چیزایی رو هیچ وقت نمیتونی با خودت ببری؛ مثل دل ..

 دل شاید تا ابد برای اون بمونه ،هدیه با ارزشیه ؛مگه نه ؟ :)

 

۹۸/۰۹/۲۰ موافقین ۲ مخالفین ۰
گندم فراهانی

نظرات  (۴)

۲۰ آذر ۹۸ ، ۲۰:۱۶ فاطمه حسینی

واقعا قشنگ بود

پاسخ:
خیلی ممنون نظرلطفتونه ؛)
۲۰ آذر ۹۸ ، ۲۰:۵۴ اشکان ارشادی

سلام بر گندم خانم 

بله چیز با ارزشیه.

درسته ، گاهی آدم میره ولی دل و قلب و روحش میماند. 

واقعا زیبا بود ، تشکر. 

پاسخ:
سلام ممنوتم ولی خیلی دردناکه :(( 
گپ و گفت خودمونی :
یه دانش اموز پسر دارم اسمش اشکانه یروز بش گفتم اشی مشی من امروز حالش چطوره ؟ بهت زده شد :))

ولی من یاد تو میفتم :) 
۲۰ آذر ۹۸ ، ۲۲:۱۴ اشکان ارشادی

سلام 

ممنونم 

چقدر جالب بود. پس بهت زده شده. ممنون که بیادمی. 

منم همیشه بیادت هستم. 

انشاءالله همیشه موفق باشی. 

۲۱ آذر ۹۸ ، ۲۱:۳۹ مشتاقٌ الیه

دل یعنی همه چیز...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی