MY little planet

چشم های سحابی

دوشنبه, ۱۳ آبان ۱۳۹۸، ۰۲:۰۵ ب.ظ

 

شما به مقایسه تصاویر سحابی‌ها و چشم انسان نگاه میکنید اما

مولانا میگه :
در هر فلکی مردمکی می‌بینم
هر مردمکش را فلکی می‌بینم
ای احوال اگر یکی دو می‌بینی تو
بر عکس تو من دو را یکی می‌بینم  

‎‌‌‌‎‌‌‌‌‌‎‌‌‌‎

 

+ ب همین خاطر که با هر مخاطبی روبرو میشم ، جز چشم هایش چیز دیگری نمیبینم .

 

 

 

۹۸/۰۸/۱۳ موافقین ۰ مخالفین ۰
گندم فراهانی

نظرات  (۸)

۱۴ آبان ۹۸ ، ۰۱:۴۹ مشتاقٌ الیه

آیا در این نشانه ها دقت نمی کنید؟!

۱۴ آبان ۹۸ ، ۰۳:۳۰ اشکان ارشادی

سلام 

واقعا عالی بود ، بی نظیر. 

هم عکس‌های عالی ، هم شعر مولانا با معنی و عالی. 

تشکر 

:) زیباست

پاسخ:
خیلی :) 
۱۶ آبان ۹۸ ، ۲۰:۰۱ اشکان ارشادی

یک بار دیگه دیدم ، عالیه. 

 

راستی سلام. 

پاسخ:
سلام ،خواهش میکنم 
۱۷ آبان ۹۸ ، ۲۳:۴۳ اشکان ارشادی

سلام 

گندم خانم 

اشکان روی مطلب سه زبانه بزرگ شدن خیلی حساسه ، حتما با نظری تکمیلش کن.

ممنون 

پاسخ:
عه مگر ننوشتم ؟ ازدستم در رفته 

ترکیب پست یادگیری زبان ها ب همراه خاطراتت و احساساتت عالی بود

حالا ک میگین چیزی نگفتم ،چشم بعد مفصلتر میگم  
۲۰ آبان ۹۸ ، ۰۶:۱۸ اشکان ارشادی

سلام 

گندم خانم 

منظورم اجبار و اصرار نیست. نظرت برام ارزش داره. 

یه پست رفع ابهام زدم تا دیگه ایمیلهای ناجور نیاد و کسی هم بعنوان ناشناس خواسته هایی رو عنوان کرد خیالش راحت بشه. 

رفع ابهام رو برای همیشه میگذارم و برای دو سه روزه دیگه پیشنویس هام رو منتشر میکنم. اگه دوست داشتی نظر بگذار ، هیچ اجبار و اصراری نیست. 

شما همیشه به من لطف داشتی و نگفتم که چیزی نگفتی ، گفتم زیر پست مربوطه نبود ، خودت رو بزحمت ننداز چون راحتی شما برام مهمه.

نظرت برایم مهمه ، ولی اینجور باعث عذابت شدم. 

هروقت دوست داشتی نظر بگذار ، نخواستی هم نگذار. 

من برای شما و دیگران می نویسم و اگه میگم با نظری منرو یاری کنید برای تکمیل مطلبه. 

چشم دلارام بجای بت. 

وب زیبایی داری. 

در پناه خدا باشی. 

پاسخ:
سلام اشکان همین چند دقیقه پیش تو پستم درج زدم ک 
شما ک غریبه نیستین نمیدونم چرا نظرات  واسم باز نمیشه ک درج کنم 
چشم رفع کنم این مشکلو حتما کامنت میزارم 
۲۴ آبان ۹۸ ، ۱۷:۲۷ اشکان ارشادی

سلام 

ممنونم ازت ، گندم خانم مهربان 

آره ، دیدم و نظر گذاشتم. 

کلا راحت باش ، اختلال همیشه بوجود میاد ، در ارسال نظر هم آزادی. اصرار و اجباری نیست ، حرف خوبی زدی که غریبه نیستیم. پس زیادی مشکل رو بزرگ نکن بگذار سر صبر درستش کن. یکوقت میخوای مثلا ما رو راضی نگهداری ولی بدتر ، گوشیت میریزه بهم. 

پس راحت و با صبر. 

موفق باشی ، بخدا دعات کردم تا این آبان ماه سخت رو بگذرونی. 

سلام دوباره 💖

خیلی قشنگن مثل کهکشان 💖

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی