MY little planet

به وقت ِ چایی

پنجشنبه, ۹ آبان ۱۳۹۸، ۰۱:۵۳ ب.ظ

 

گاهی نمیدونی مشغول انجام چه کاری هستی... ولی اونچه انجام میدی، بهترین کاره...

+بهترین کار ممکن این روزهای بارونی و ابری ام خوردن چایی پشت هم ِ  :)

بفرمایید ؛)


روزتون بخیر رفقا 🍁

۹۸/۰۸/۰۹ موافقین ۰ مخالفین ۰
گندم فراهانی

نظرات  (۴)

سلام
با اجازتون من اینجا برای دوستمم فرستادم تا بیاد ببینه
جالب بود برام واقعا 
 من هفته پیش بهتون سر زد

پاسخ:
سلام و عرض ادب خیلی خوش اومدین :))
شما لطف دارین نسبت بمن ، راحت باشین قدمشون روی چشم :)

۰۹ آبان ۹۸ ، ۱۴:۲۳ مشتاقٌ الیه

خوش به حال این روزها...

پاسخ:
آره واقعا جات خالی :)
۱۱ آبان ۹۸ ، ۰۶:۰۳ اشکان ارشادی

سلام گندم خانوم

یک پیشنهاد دارم ، این عکس‌ها رو که آپلود می‌کنی ، کاش بصورت ماندگار در پستی نگهداری کنی تا من و دیگران بتوانیم از طریق آپلود بواسطه آدرس لینک استفاده کنیم و نیازی به آپلود مجدد نداشته باشیم

. آخه الان ما تا  ۵۰۰ فایل ، میتوانیم آپلود کنیم.

خودمم آرام آرام ، این موارد رو رعایت می‌کنم تا دیگران هم بتوانند از عکس‌های من استفاده کنند

. راستی لینکت رو بررسی کردی! من که بررسی کردم هم مال خودم و هم مال خودت درست بودند

تا آپارات هم بزنم ، البته باید بر اساس حجم و میزان جیبم برم جلو

. باید تحقیق بکنم شاید از آپارات بهتر هم باشه.

گندم ، نظرات عمومی بگذار ، باعث دلگرمی میشه و دیگران هم با وبت آشنا میشند

. واقعا دختر مهربان و خونگرم جنوبی ، زنده باشی.

پاسخ:
سلام بر اشکان جان :)
اشکان من بلد نیستم این کاری که میگیو راستیش اصلا متوجه نمیشم ،ممنون میشم یادم بدی و اینکه با حرفت موافقم .

و‌در مورد نظرات چشم واقعا کارت و ایده عالیه ک وب معرفی میکنی آها تا یادم نشده گندم فراهانی بهتره درج بشه تا کهکشانی و باعث افتخار با بلاگر های دیگه آشنا بشم 

خیلی ممنونتم :))🌹
۱۱ آبان ۹۸ ، ۰۶:۲۹ اشکان ارشادی

گندم

این لباس محلی قرمز ، با چای نوشیدنی ایرانی منرو یاد سالهای دوری انداخته

. برای عکس خیلی تشکر.

در مقاله « آیا بت من عشق بود یا

.... » این مورد را بازگو می‌کنم و به شرح موشکافانه شما نیازمندم.

خیلی ساده ولی پر از محبت می نویسی ، البته ساده یعنی روان و خوب

.

دوباره سر بزن ، عیبی نداره هم در یک پست چندین نظر بگذاری ، راحتید مهمه

پاسخ:
خواهش میکنم ، من عاشق این مدل روسری قدیمی هام پر از حس خوبن 
 
نظرات و پاسخ بدم میخونمش
آره من طرفدار بیان احساسات ب زبان ساده و روانم


ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی