MY little planet

یه چندتا عکس پاییزی ببینیم حالمون خوب شه :)))

سه شنبه, ۷ آبان ۱۳۹۸، ۰۹:۳۸ ب.ظ

۹۸/۰۸/۰۷ موافقین ۱ مخالفین ۰
گندم فراهانی

پاییزِ جان

نظرات  (۶)

۰۷ آبان ۹۸ ، ۲۲:۰۴ اشکان ارشادی

بسیار زیباست گندم جان. ممنون 

پاسخ:
خواهش میشه آقا اشکان 😸

چه عکس زیبایی 😍😍

الخصوص ۳ 

پاسخ:
ای جونم خب برا تو 😻
۰۸ آبان ۹۸ ، ۰۱:۴۲ مشتاقٌ الیه

به به

۱۱ آبان ۹۸ ، ۰۶:۳۰ اشکان ارشادی

این عکسهای پاییزی برای من عالیه ، تشکر

اگر بچه‌ها همراهی برای ایجاد صندوق نکردند

. خودم آروم آرام صندوق ایجاد می‌کنم.

تشکر ، گندم جان

پاسخ:
اره خودمم با دیدنشون کلی حس خوب گرفتم 

موافقم :) خواهش میکنم 🍁🌻
۱۲ آبان ۹۸ ، ۲۱:۱۷ اشکان ارشادی

سلام 

گندم جان ، نظرت برایم خیلی ارزش داره ، برای همین دوست دارم نظر بدی. نظرت برام خیلی جالب که هیچ ، کاربردی هست.

موفق باشی.

۱۷ آبان ۹۸ ، ۲۳:۴۷ اشکان ارشادی

سلام 

از عکس‌های وبت میخوام آپلود بکنم ، آخه واقعا قشنگند. تا بریم آموزش با عکس و نشاط.

تشکر گندم خانم از این عکس‌های زیبا.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی