MY little planet

مسافران کهکشان

شنبه, ۴ آبان ۱۳۹۸، ۰۲:۱۸ ق.ظ

امشب خیلی برنامه تلویزیون بهم چسبید و همه ی این الطاف رو مدیون پدر بزرگوارمم

اگر درست گفته باشم مسافران کهکشان (اگر اشتباه بود چک میکنم )

حرف هایی نجومی و اکثر سوالات در مورد مریخ و زندگی درمریخ بود 

نکته ی حائز اهمیت برای من اینجاش بود که:

من نمیدونستم زندگی تو مریخ باعث پوکی استخوان ها میشه ، کمی هم بطوری که اصلا محسوس نیست تغییر قد و اندازه داری :))

 

ممنون از خانم دکتر انسیه عرفانی :)

ممنون از شبکه چهارم سیما :)

 

 

۹۸/۰۸/۰۴ موافقین ۰ مخالفین ۰
گندم فراهانی

نظرات  (۹)

۰۴ آبان ۹۸ ، ۰۲:۵۰ اشکان ارشادی

مریخ رو شبیه به زمین گفته اند و حتی دوقلوی شرور زمین اگر اشتباه نکنم.

پاسخ:
دو قلوی شرور ، چ اصطلاح خفن انگیزی 👌

سلام عزیزم 

متاسفانه  من هنوز این برنامه ندیدم ....

زندگی در مریخ باعث پوکی استخوان  میشه ؟ واقعا ؟ چرا ؟ علت شو نگفت ؟

اصلا تو مریخ میشه زندگی کرد ؟ 

پاسخ:
سلام باوانم‌

خب اگر موفق شدم دوباره ببینم‌خبرت میکنم خوبه ؟ 
اره باعث پوکی استخوان میشه  چون جاذبه نیست اونجا ،و‌قتی کسایی که بعد از مدت طولانی از ماه ب زمین میان تو‌قدم برداشتن دچار مشکل میشن و مث بچه ها میخورن زمین تا مسئله جاذبه  دوباره واسشون حل بشه و‌باهاش کنار بیان 

تو مریخ که آره ، میگفتن میخوان که بفهمن چقدر مریخ رو‌حفر کنن میتونن ب اون آب دسترسی داشته باشن چون آب تو‌سطح مریخ همه جایی نیست و....

البته اگر اشتباه متوجه نشده باشم اینطور میگفتن‌؛)


۰۵ آبان ۹۸ ، ۰۰:۲۹ مشتاقٌ الیه

شبکه چهار :)

پاسخ:
:) آره دیگه ازش بعیده ؟
دیدم نسبت بهش عوض شد :))
۰۵ آبان ۹۸ ، ۱۴:۱۷ اشکان ارشادی

سلام 

امروز تعطیله ، حسابی استراحت بکن. 

بعدا سر میزنم. 

فقط اینکه نمیدانم بالاخره توانستم قالب تازه رو رسپانسیو کنم یا نه؟ 

پاسخ:
ممنونتم مهربون 

اوایل ک اومدم قالبت ازین‌جدیداس دیگه ،  اینقدر گشتم دنبال قسمت نظرات یادش بخیر 

بعد با خودم گفنم  آخه اشکان نوشتی نظر بزار ، من کجا بزارم پس کوش قسمت نظرات؟؟:/ 
 بستم ، بار دوم‌ب بعد کشفش کردم‌:))) خاطره شد واسم 
۰۶ آبان ۹۸ ، ۰۸:۵۴ اشکان ارشادی

دیروز تمام شد و امروز باید بری سر کارهات. انشاءالله که قدری قوت گرفته باشی. 

پاسخ:
آره فرداهم باید برم سرکار تنبل شدم تو‌این چند روز ، آبان رو با تعطیلات سپری کردیم‌:))
۰۶ آبان ۹۸ ، ۰۸:۵۶ اشکان ارشادی

یکم وقت بده ، لینکت میکنم. اسم فارسی وبت چی باشه؟ 

این یکی رو خصوصی بده ، ولی نظرات در مورد پست خواهشا عمومی باشه.

پاسخ:
گندم کهکشانی :)))

خب همیشه عمومی بوده ک :)  
۰۷ آبان ۹۸ ، ۲۲:۰۰ اشکان ارشادی

سلام ، درسته ، همیشه عمومی دادی. ممنونم. عمومی خوبه. 

پس گندم کهکشانی 

برای جمعه چالش دوم رو میگذارم ، منتظر نظرت هستم چون برام مهمه. 

الان لینکت میکنم.

پاسخ:
سلام علیکم 
آره گندم کهکشانی :)
چشم بالام جان 
۱۱ آبان ۹۸ ، ۰۶:۴۰ اشکان ارشادی

انشاءالله ، کانالی بزنم و بشه از این فیلمهای آموزشی مثلا سی دقیقه ای آپلود کنم و
... انشاءالله
.

برای عید هم نوروز هم برنامه دارم

.

آخه تا عید هم باید کمی وزن اضافه کنم و هم

..... به وقتش میگم.

من خیلی خیلی خیلی خیلی به ماه وسیاره ها و کهکشان ها و علم نجوم علاقه دارم 💖

من مستندهای شبکه نه رو که درباره حیوونا و علم نجومه رو خیلی دوستتتت دارمممم 😊 ولی نمی دونم ساعت پخششون دقیقا چه ساعتیه 😞

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی