MY little planet

بلاگران در چه حالید ؟

پنجشنبه, ۱۸ مهر ۱۳۹۸، ۰۸:۲۱ ب.ظ

رفقا در چه حالین ؟ 

حوصله ام ته کشیده یه چیزی بگین :/

 

#موقت 

۹۸/۰۷/۱۸ موافقین ۰ مخالفین ۰
گندم فراهانی

نظرات  (۹)

هیچی ....

ولگردی ور اینستا + تماشای سریال ها ...

پاسخ:
اینستا چه خبره ؟ 
من پاکش کردم :/  ندارم ک :(

سریال میخوام :((
۲۳ مهر ۹۸ ، ۰۰:۵۶ مشتاقٌ الیه

چه بگویم؟ :)

پاسخ:
کجایی، ییهو دلتنگ نوشته هات میشم خب :(
 
۲۷ مهر ۹۸ ، ۰۳:۵۸ اشکان ارشادی

سلام 

شما در چه حالی ؟ 

انشاءالله همیشه خوب باشی.

پاسخ:
سلااام 
خوبی کجا بودی شما؟ 

دروغ چرا خسته ام اشکان ، امروز خیییلی خسته ام :(
۲۹ مهر ۹۸ ، ۱۵:۱۶ اشکان ارشادی

سلام 

گندم جان ، من خوبم ، برای همیشه برگشتم بیان ، دلم برای روح پاکت ، دل صافت تنگ شده بود. ببخشید یکدفعه دیلیت کردم. بچه‌هایی مزاحم صفحه اینستام شدند و گفتم مبادا به بلاگ شماها بیایند و فحاشی کنند. عیبی نداره دوباره شروع میکنم ، بلاگ دو تا وب با دو تا وب دیگرم که اسمش لینک کردی ولی من دوست دارم به نام خودم لینک بشه ممنون 

راستی یه موضوع دیگه 

پاسخ:
من اینستام پاک شد متاسفانه ، و‌ ازون بدتر پسوردمو خاطرم نیست :((((((
خوب کاری کردی برگشتی 
مررررسی :))
بیان که من زیاد ری اکشن نشون ندادم تو این سالهای نوشتنم به ناشناس های این تیپی 

الان‌من متوجه نشدم اون دوتای دیگه چیه ؟ 
این آدرست  رو پیوند بزنم  با اسم اشکان ارشادی درسته؟ 

۲۹ مهر ۹۸ ، ۱۵:۳۰ اشکان ارشادی

یه طرح گذاشتم که بچه‌های بیان ، یک وب دیگه ایجاد کنند و برای بقیه بچه‌ها که میگم چطوری ؟  صندوق مطمئن فایل ایجاد کنند ، مثلا بکی تصاویر ، یکی فیلم ، یکی موزیک بیکلام ، که بهتره گلچین کنند چون ۵۰۰ فایل مجانی هست ، بقیه رو باید بخری. 

توی خصوصی در مورد صندوق مطلب مهمی برات میگم. 

پاسخ:
گمون میکنی کسی قبول کنه ؟ 
۲۹ مهر ۹۸ ، ۱۵:۴۳ اشکان ارشادی

تو رو خدا ببخش که یکدفعه حذف کردم. مجبور شدم. 

هیچکس بچه‌های ایران نمیشند بخصوص خونگرمهای جنوب. 

تا یه مقاله در مورد بچه‌های کلبی تا فارسی های گذشته ، که از قدیم تا حالا هستند بنویسم. 

خوبی ؟ 

دلم این مدت خیلی شکسته. 

البته دوباره وبهام رو بروز میکنم یدطولایی دارم در تحقیق و نوشتن. 

گندم  جان! 

برام با توجه به موضوع نظر بگذار. ممنون میشم. 

پاسخ:
اشکان جان همه ی حرفاتو خوندم چشم ، هم میخونمت هم دنبالت میکنم پر انرژی 

باور کن امروز به حدییییی خسته م کردن بچه ها ک نهایت نداشت تو مترو خااابم برده بود ناهار رو اصن نفهمیدم چی خوردم دوباره آماده شدم 
کلاس داشتم ، امتحان... نگم برات :(((

ولی جدی میگم خیلی انرژی مثبت گرفتم ازت :)
ممنون بخاطر بازگشت مجددت 
اره واقعا نباید درگیر این آدما شد یا اگرهم میشی خییلی اعصاب میخواد ، مثلا یه نفر هست که کلی از بچه ها ازش دلخورن ولی نمیشه کاریش کرد ، من عقیده دارم برا دل خودت بنویس که خیلی ام قشنگه :) 


۲۹ مهر ۹۸ ، ۲۱:۰۴ اشکان ارشادی

گندم جان سلام 

اول اینکه دنبالم کن که خیلی دلم برای آواتارت تنگ شده. 

دوم دیگه همینجام. 

سوم مریضم ، بقیش رو فردا میگم. یا وقتیکه آنلاین بودم.

۳۰ مهر ۹۸ ، ۰۷:۰۲ اشکان ارشادی

سلام 

دو وب دارم در فارسی بلاگ ، همچنین اینجا.

بعد ، گندم عزیز ، منم اینستا رو بیخیال شدم محیطش خوب نیست. زیاد به همدیگر حمله میکنن. بدبرداشت ها در اینستا زیادند. 

درست لینک کردی ، ممنون. 

آخی دلم سوخت که از امتحان نوشتی. 

گندم باید اعتراف بکنم که از امتحان دادن همیشه میترسم. بهش میگند فوبیا یعنی ترس بیش از حد داشتن. 

درست گفتی من پرانرژی هستم بخصوص برای نوشتن و بحث و مباحثه منطقی و بدون جاروجنجال. 

الان ساعت هفت صبحه ، اینجا باران میاد. 

وظیفه منه که انرژی مثبت بدم ، ممنون از شما که اینقدر خوبی. 

دوباره سر میزنم . 

۰۱ آبان ۹۸ ، ۱۹:۰۴ اشکان ارشادی

سلام ، 

خوبی ؟ معلومه که حسابی درگیر مشکلات هستی ؟ 

 

دعات میکنم. 

 

کامنت بالایی یادت نره ، بخونش. ممنون 

پاسخ:
سلام خوب هستین ؟ 
آره ، بسیار زیاد ، و‌متاسفانه حل و فصلشون تا آخر آبان ماه زمان میبره :(

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی