MY little planet

این نامه رو ....فقط بخونه

چهارشنبه, ۱۰ مهر ۱۳۹۸، ۰۱:۲۲ ق.ظ

وقتی نیستی نمی‌دانم باید چکار کنم؛

به دست‌هایم نگاه می‌کنم

این دست‌ها به خزیدن لای موهایت عادت داشتن حالا با آن‌ها چکار کنم؟

 

اعلام وضعیت :

خوب نیستم 

لطفا برای من یک نامه بنویس .

۹۸/۰۷/۱۰ موافقین ۰ مخالفین ۰
گندم فراهانی

نامه

نظرات  (۱)

۳۰ مهر ۹۸ ، ۱۸:۱۳ محمد معاذاللهی پور

سلام و درود فراوان

ممنون که به وبلاگ بنده سر زدین

مطالبتون رو خوندم  قشنگ و دلنشین

نمیدونم چرا احساس میکنم قلمتون برام آشناست...

به هر حال آؤزو میکنم همیشه قلمتون نویسا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی