MY little planet

پاییز

چهارشنبه, ۱۳ شهریور ۱۳۹۸، ۰۱:۳۰ ق.ظ

نیم خطی به همسرم :

پاییز امسال کمی زودتر بیا، عاشقانه هایمان نیمه تمام ماند ..

 

۹۸/۰۶/۱۳ موافقین ۰ مخالفین ۰
گندم فراهانی

نظرات  (۵)

چشم حتما

شما هم مارو دعا کنید

پاسخ:
چشمت بی بلا :* خیلی ممنونتم بهارجان :)
خوش اومدی :)

سلام 

گندم جان ، کجایی؟ دختر! 

یعنی ببخشید ، من کم سر میزنم. یک روز کامل میام وب. 

پاسخ:
سلام یک دوست خوبی ؟ پیجت راه اندازی شد؟ 
من کجام جز تو یادتون:)
شما کجایی نیستی بیخبریم ؟

این چه حرفیه راحت باشین ،هر زمان که راحتین بیاین قدمتون سرچشم :)

سلام 

خوبی گندم جان 

پیجم هنوز کار داره ، ببخش. 

ایشالاه جبران میکنم. فعلا مطلب حتی دانلودی زیاد گذاشتم داخل سایت اصلیم که لینک کردی. 

جبران میکنم خاتون سرم 

پاسخ:
سلام 
ممنون به خوبیتون شکر 
انشاالله موفق بشی :)
عه پس چرا برای من نمایش داده نشده ؟! :(

راحت باشین جبران لازم نیست :))

ای جووونم اخه:)))

پاسخ:
💜
مررریم گل ناز منه ، غنچه ی گل باز منه
ترانه ساز زندگی برای آغاز منه :)))

یه نیم خط بنویس برای همسرجان ک ازینا واست بخونه :)

خوبی گل دختر ؟

ایشالا بلد باشه جان مریم بنوازه با سازش😻

خوبم خداروشکر:)

پاسخ:
جان جان 😻👌
انشاالله :))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی