MY little planet

سلام بر محرم

شنبه, ۹ شهریور ۱۳۹۸، ۰۸:۲۸ ب.ظ

اعتراف میکنم که :

امسال اولین سالیه که منتظر اومدن محرم بودم 

فقط میتونم بگم خوش بسعادت تمام کسایی که بین الحرمین رو از نزدیک دیدن ..

 

 

۹۸/۰۶/۰۹ موافقین ۰ مخالفین ۰
گندم فراهانی

محرم

نظرات  (۴)

خوش به سعادتشون

پاسخ:
اوهوم 👌

خوشا به سعادت شون !!!

ما که این تابستون سیاه پوش بودیم یه ۲ ماهم روش 😞😞😞😞

هر سال ما این موقع به استقبال محرم میرفتم امسال محرم اومده به استقبال مون

پاسخ:
چراسیاه پوش قربونت برم؟ 
چی شده امسال ؟ 
:(

تو ماه رمضان یکی از فامیل دور مون مرد دقیقا سر ۴۰ بابا بزرگ عزیزم بعد از ۴۰ بابابزرگم  نتیجه کنکور لعنتی و بعد الان !

حدقل اینکه راحت می تونم گریه کنم  و به دیگران هیچ ربطی نداره چون خیلی دعوام میکنند .

من واقعا به بابابزرگم وابسته بودم الان ۲ ماه گذشته ولی هنوزم گریه میکنم مامانم میگه بسه دیگه مگه تو کی هستی .....

پاسخ:
خدابیامرزتشون :(
کنکور اینقد لعنتی بوده یعنی :))))
کنکور که همه چیز نیست ، الان اکثرا دانشگاه ثبتنام میشن نگران چی هستی :)
خی مامان هم درست میگن خودتو آزار نده خوشگلم ،عزیزکم :*
 

سلام.موفق باشید

پاسخ:
سلام وقت بخیر 
متشکرم 
خوش اومدین :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی