MY little planet

احساساتی ام

شنبه, ۲۶ مرداد ۱۳۹۸، ۰۱:۰۵ ق.ظ
همه مرا با احساساتم می‌شناسند، این احساسات هستند که به من و زندگی‌ام معنا می‌دهند؛
آن ‌هم برای تو، جریحه‌دارش کن ( ؛
 
نیم خطی  به همسرم:
+ حتما یروز با موتور سیکلت بیا دنبالم
غافلگیرم کن و پر از غافلگیری باش،  این لحظات چشم هام خواستنی تر میشن :)
 
۹۸/۰۵/۲۶ موافقین ۲ مخالفین ۰
گندم فراهانی

نظرات  (۹)

شاید همسرت الان نوشته هایت را می خواند! درسته! 

ببخشید گندم جان ، می پرسم.

این شیوه ی خاصی هست ؟ مثلا یک نوع اعلام ازدواج ؟ 

خواهشا ، تا سایت حذف نشده ، جواب آن سوالم که زیر پاسخ نوشته ام را بده. 

گندم عزیز ، 

وقت تنگ است. بجنب ، البته با احترام 

پاسخ:
ن درست نیست 
موردی نداره  , بپرس راحت باش 
دیگه خونه ای که دختر داره همینه  ، خواستگار میاد و میره ولی نوعی از اعلام ازدواج نیست

باشه الان به وبت سر میزنم صبرکن  

فعلا از حذف درآوردم ،،،،،،، بنویس ، عمومی ، ممنونم ،،، نظرات رو میگم.

پاسخ:
خوب کردی 

مینویسم ، نوشتم ؛))

برام نظر عمومی بگذار ، من میدونم از کدام شهری ؟ استانت رو خیلی دوست دارم.

گندم جان ، شخصیت جالب و متینی داری.

پاسخ:
گذاشتم 

چی باعث شد بفهمی از کجام ؟ 
ممنون 
بازهم متشکرم رومی جان :) 🌻🌈

بله؛احساسات معنا میدن به این زندگی...

پاسخ:
دقیقا مریم گلی 👌🌻🌈
۲۶ مرداد ۹۸ ، ۱۱:۲۴ مشتاقٌ الیه

سلام. خوبید شما؟

بیشتر یاد سال بلوا افتادم. اون تصویرسازی جناب معروفی...

پاسخ:
سلام و علیکم یا اخی :))
ممنون بلطفتون خوب هستیم ،شما چطورید ؟ :)
:)) 
خب این خوبه یا بد ؟ 

سلام 

گندم جان ، بیا انگلیسی را با هم باشیم.  هروقت که وقت داری ، کامل میشه ، آنهم چه جوری حالا صبر کن! ممنون 

الان نکات یادآوری و پایه. 

بعد تماما ، نوشتار زبان اصلی 

از جاهایی میارم که برای اولین بار باشد. با معنا و ترجمه. 

سپس ، یک سری لازمات. البته باید صبر بخرج داد و تحمل کرد. خودمم مثل یک شاگرد ، درسهای خودم را بازخوانی و تکرار میکنم. 

طلسم مکالمه چطور شکسته بشود ؟ در آینده خواهم گفت.

ممنون 

چونکه اجازه دادی ، پیام میگذارم وگرنه مراعات بلدم بخدا ، بازهم ممنون 

پاسخ:
بشدت موافقم و جز اولین کسایی بودم که پست اموزش زبان رو سر صبی خوند :))

نه خوب کاری میکنی، پیام خوبه که جامع و‌کامل باشه 

چه حجم عظیمی از احساسات :)

خوشبحال همسر آیندت گندم خانوم :)

پاسخ:
:)))))

طبیعتا باید خجالت میکشیدم و لپام گل میفتاد ببخشین :))
گمون کنم خیلی خوبه این خصلت و ویژیگیم زوج مهندس عزیز ممنونتونم :))

زوج مهندس جانم 

زن باید پر از احساسات لطیف باشه ، تا مرد هم بتوانه از زن مهر و محبت دریافت کنه.

ما در بچگی از مادرهایمان مهر و محبت میگیریم و بعد از زنهای خود. 

باشد که : تفاهم و درک متقابل وجود داشته باشد.

آره خیلی عالیهههههه

همینجوری بمون :)))))

من لپ قرمز و سربزیر تصورت کردم :دی

پاسخ:
قربونت برم مرسی :) :*
چشم :))))
اوه من🙈

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی