MY little planet

دخترکم

شنبه, ۱۹ مرداد ۱۳۹۸، ۱۲:۵۸ ق.ظ

درستش این بود الان کنار دخترم باشمو محکم بغلش بگیرم .

 

حالا اسم دخترمو چی بزارم ؟ :(

۹۸/۰۵/۱۹ موافقین ۲ مخالفین ۰
گندم فراهانی

نظرات  (۵)

دل نواز🍃

پاسخ:
عزیزمممم چه اسم قشنگی 😻

سلام آخی :)))

باران ☔

آسمان و سَماء (به معنی آسمان) هم به نظرم قشنگن :)

پاسخ:
سلام عزیزم ، خوش اومدی خانوم میم عزیز😻🌈🌻

ممنون به خاطر اسم های قشنگی که گفتین ، بارانا رو بیشتر از باران دوستدارم ❤

۱۹ مرداد ۹۸ ، ۱۰:۴۵ «روم » ،،،،،،،،

سلام 

این پست را دیشب هم دیدم ولی حقیقت اینکه ، اصلا نمیدانم چی بگم. منظور اینست که قانونا تا الان باید ازدواج میکردی ؟ تا الان باید حداقل دختری میداشتی ؟ 

مناسبت روز دختری ؟ چیزی هست ؟ 

اسمش را بگذار : ساحل. 

دریا هم خوبه. 

دنیز هم قشنگه. 

پاسخ:
اعتراف میکنم که تا بحال به فکر ازدواج و انتخاب همسر نبودم ولی از زمانی که یادمه ، بفکر دخترمم :))) از بچگی 😁
ن روز دختر نیست آقا حواستون کجاست روز دختر رد شد تاریخش :))

باورتون میشه امروز به اسم دنیز هم فکر کردم :) چه جالب 

نمیدونم چیزی که ایرانی باشه آروم باشه و خوب باشه دی:

پاسخ:
آسمان جان موافقم ، برا من اسم دخترم خیلی مهمه :)) امروز انتخابش کردم 😻
۱۹ مرداد ۹۸ ، ۱۸:۱۳ «روم » ،،،،،،،،

سلام 

درسته ، اتفاقا یک ماهی هست روز دختر رد شده. 

گفتم شاید ، چیزی شبیه این باشه و من خبری ندارم.

برای توضیحات دیگه مثل ویرایش و... و دلیت اکانت روبیکا ، اجازه بده. مفصل برای فردا یک نظر برایت بگذارم. مطمئن باش اونوقت میفهمی که منظورم چه بوده؟ 

پاسخ:
آها باسه پس من منتظر میمونم و مشتاق 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی