MY little planet

امان از بیقراری

پنجشنبه, ۱۷ مرداد ۱۳۹۸، ۱۰:۰۳ ب.ظ

اعلام وضعیت :

گاهی ازینکه نمیتونم با کسی دردو دل کنم عمیقا دلم میگیره :(

 

 

+شماهم اینطورید یا فقط منم که بش دچارم ؟ 

 

 

۹۸/۰۵/۱۷ موافقین ۱ مخالفین ۰
گندم فراهانی

آبی_ بنفش

نظرات  (۸)

۱۷ مرداد ۹۸ ، ۲۳:۲۲ مشتاقٌ الیه

من وقتی میخوام با ننه درد دل کنم شروع میکنه از سختی های خودش و درد و رنج های قدیم بگه. کاملا خاموش میشم... :)

پاسخ:
طفل معصوم ننه جونتون ، یاد چه روزایی میندازینشون :))
حس تون مشترکه منم تجربه ش کردم 👌

مشتاق جان چه خوب شد که برگشتین 🌈
۱۷ مرداد ۹۸ ، ۲۳:۳۱ مشتاقٌ الیه

خودشون دوست دارن از قدیما بگن. به خدا ما گناهی نداریم. تا یه اتفاقی می افته میگن: قدیییییییما...!

 

+ممنونم از شما، لطف دارید. من ارادتمندم...

:)

پاسخ:
اصفهونی هام که ماشاالله خوش زبون ، آدم دوستداره بشینه فقط گوش کنه
هی چایی بریزی و بحث رو داغ تر کنی کشش بدی مطلب رو  :))

۱۷ مرداد ۹۸ ، ۲۳:۴۱ مشتاقٌ الیه

نه به بستنی اون موقع، نه به چایی الان...

چایی شد دیگه. منم راضیم :)

پاسخ:
خب نخریدین دیگ چه کنم ، بازم شکر که با چایی موافقین 
وای آقای مشتاق دوران دانشجویی با خودم فلاکس میبردم سرکلاس 😁

۱۷ مرداد ۹۸ ، ۲۳:۴۸ مشتاقٌ الیه

ما یکیو داشتیم نارگیل می آورد. انقدر پسر بامزه ای بود! زنگ های تفریح داستانی داشتیم برای باز کردنش :)

 

+خب خداروشکر هوای این پست هم تغییر کرد :)

پاسخ:
وای کاش همکلاسیتون بودم 😁 نارگیل پشمالو عشق منه 😀

دقیقا اصلا یادم شد اون حس و حال رو ، مزایای همنشین خوب 🌹🌈
۱۸ مرداد ۹۸ ، ۰۱:۱۲ «روم » ،،،،،،،،

سلام 

گندم جان اژدها همان نهنگ است ، 

نامهای چینی ، ترکی اویغوری ذکر شده. 

شمارش کردم ، ۱۲ تا بود. همچنین این مطلب رو عینا تایپ کردم منبعش روهم گذاشتم. بقیه که خودم نوشتم اولش نوشتم که نویسنده : اشکان...... 

مطلبی بود بفرما تا اصلاح کنم.

پاسخ:
آها ، میسی میسی آقا اشکان 🌼

موفق باشید و‌پایدار 🌻🌈

همین که آدم با خیلیا حرف نزنه به نفعشه

پاسخ:
اینم حرفیه 👌

خوش اومدی آسمان جان :)
۱۹ مرداد ۹۸ ، ۱۱:۰۰ «روم » ،،،،،،،،

سلام 

درسته. 

ببین ، خیلی از آدمهای اطراف ما اصلا حاضر به درک دیگری نیستند و آدم ناگزیر به غریبه پناه میبره! اینجاست که احتمال خطا و آسیب زیاده! بقول معروف : سفره ی دلت رو پیش هرکسی بازنکن! 

ولی گاهی بغض دل باید بشکنه وگرنه دل میمیره ، دلمردگی! 

با تایپ هم نمیشه یا سخته. گاهی لب باید بگه تا درد دل از عمق دل بیرون بره. 

نمیگم نمیشه ولی خیلی مسائل و شرایط وجود داره که سوق به عدم میکنه! 

گندم جان 

یک زمانی از این مقالات می نوشتم و تحقیق میکردم. 

باید یک بک آپ پشتیبانی درست کنم تا نوشته هام رو از دست ندم. 

 

پاسخ:
سلام 
دقیقا رومی جان من خیلی از حرفام تو دلم باقی موندن ، یبار تجربه کردم از بیانش اما بعد پشیمون شدم 
اصولا نوشته هام رو مینویسم و نگه میدارم با نوشتن راحت ترم 

آقا اشکان حتما یه آپ پشیتیبان تهیه کنین ، آخه اعتباری نیست 🌻🌈
۱۹ مرداد ۹۸ ، ۱۸:۱۵ «روم » ،،،،،،،،

کاملا گندم جان 

بارها مقاله و نوشته‌هام از دست رفته.

ازامشب آپ پشتیبانی درست میکنم. 

ممنون 

بیت دوم اون رباعی رو حفظم در خصوصی برات میفرستم 

پاسخ:
چه حیف وای چه حرصی داره از دست دادنشون 😿

سرچ‌زدم اقا اشکان بیت های بعد و قبلشو‌خوندم خیلی متشکرم ازت مهربون 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی