MY little planet

گپ و گفت

يكشنبه, ۱۳ مرداد ۱۳۹۸، ۰۲:۰۶ ق.ظ

من راست دستم ولى بیشتر از هر چپ دستى،

قلبم سوىِ شما میلِ نوشتن دارد


سلام :)

چندتا از دوستان سوالاتی پرسیده بودن که با اجازتون میخوام عمومی پاسخ بدم 

اولین سوال : شما عرب هستید؟ 

+خیر دوست عزیز :(

دومین سوال : با تبادل موافق هستین ؟

+بله ،موافقم و تمایل دارم 

سومین سوال: دنبال شوندگی میکنی ؟ 

+معلومه ،قطعا :)


۹۸/۰۵/۱۳ موافقین ۰ مخالفین ۰
گندم فراهانی

نظرات  (۳)

۱۳ مرداد ۹۸ ، ۰۳:۴۴ مشتاقٌ الیه
سلام. خوبید شما؟
هرکه چپ دسته میل نوشتن دارد؟ واقعا اینطوریه؟ یعنی من در میل به نوشتن هیچ اراده اب ندارم؟
من خیلی عربی دوست دارم. این جمله از نزار قبانی تو ذهن من مونده:
و انا لااملک فی الدنیا 
الی عینک
و احزانی

پاسخ:
سلام ، ب خوبیتون 
منظورم قلبن بود آقای مشتاق ، راست دست و‌چپ دست بودن بهانه س؛)

من هم ، وای وای رقصش 😍 😂
۱۳ مرداد ۹۸ ، ۰۶:۴۹ «روم » ،،،،،،،،
سلام 
عزیز ، منتظر تبادل هستم. 
نزار قربانی شاعر عرب از منطقه استان خوزستان هست ، اتفاقا اشعارش رو نگاهی انداختم .،
موفق باشی.
موفق اولاسان 
پاسخ:
سلام و وقت بخیر ، تبادل انجام شد آقا /خانوم رومی :)
بله نزار قبانی یکی از شاعران مورد علاقه من هستن :)

سلاام

 دنبال شدید :)

خوش حال میشم به ماهم سر بزنید

پاسخ:
سلام خیلی خوش اومدین ، ممنون از دعوتتون زوج مهندس خوشحال شدم 


ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی