MY little planet

رنجور عشق

پنجشنبه, ۲۷ تیر ۱۳۹۸، ۱۰:۱۰ ب.ظ
ببین سعدی‌ام انقدر دلتنگ و در حسرت آغوش دلدارش ( مث ما ) بوده که گفته:

رنجور عشق به نشود جز به بوی یار...
۹۸/۰۴/۲۷ موافقین ۱ مخالفین ۰
گندم فراهانی

آغوش یار

سعدی

نظرات  (۴)

💔👌
پاسخ:
خدا شما رو برا وب من نگه داره  ,تنها خواننده ای هستین که دستتون به کامنت میره :) تشکر🌷
بنظرم کسایی که می‌خونن و کامنت نمی‌دن شبیه بزغاله‌های کوهی‌ای هستن که فکر می‌کنن شاخ‌شون می‌شکنه. در حالی که باس بشون گفت عزیزم بزغاله که شاخ نداره. صب کن بز شی بعد. 😁
پاسخ:
اجازه بدین من اینو پست کنم 👌 
باشد که رستگارشوند 😁
پست کن 😁
۳۰ تیر ۹۸ ، ۱۶:۱۳ مشتاقٌ الیه
سلام
منتظر بودم یکی زیر این پست نوشته باشه: منظور عشق خدایی هست...
ولی در واقع همان عشق خدایی بوده جسارتا :)
اینک یک نظر از بزغاله بی شاخ و دم :)
پاسخ:
سلام دوست عزیز ،خوش اومدین ،  بله بر همگان مبرهن (:
ولی من برداشت رو آزاد گذاشتم .

وای خدایا ، رستگار شونده میبینم 😁 👌

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی