MY little planet

چـِمونه؟

شنبه, ۱۳ مهر ۱۳۹۸، ۰۹:۵۸ ب.ظ

اعلام وضعیت :

 

+روحم میگه تو به نوازش شدن احتیاج داری، جسمم اما هر دستی رو پس میزنه :(((

 

۹۸/۰۷/۱۳ موافقین ۲ مخالفین ۰
گندم فراهانی

نظرات  (۴)

آخی....

به حرف روحت گوش بده ...

 

پ.ن : گاهی نیاز داری با یکی درد و دل کنی و خودت سبک کنی ولی هیچ کس مناسب دل تو نیست .....

پاسخ:
دقیقا نیلو همین بند اخر که گفتی عالی بود 👌

میفهممممم:((

احتیاج به ناز کردن و یک نازکش بی نهایت داریم به نظرم:)

پاسخ:
اره دقیقا شبیه گربه های ملوس :))

دلم خواست :(
۲۳ آبان ۹۸ ، ۱۱:۱۷ اشکان ارشادی

سلام 

البته گفتی که تا آخر آبان سرت شلوغه. 

 

فقط این نوشتم ، بدانی که بهت سر میزنم. 

 

بگو چمون که نیست « شوخی می کنم » 

پاسخ:
سلام وقتتون بخیر 

خیییلی ممنونتم مهربون :)

نه دیگه تا اینجاشو که گفتی باقیشم بگو :)))
۲۴ آبان ۹۸ ، ۱۷:۱۵ اشکان ارشادی

سلام 

اتفاقا مهربونی از خودته ، محبتت باعث میشه که من به وبت سر بزنم و گاهی نگران بشم که خوبه ؟ چطوره؟ این گندم خانم. 

حقیقت ، باقی ماجرا اینه : 

ناگفته پیداست. با یک نگاه به اوضاع و.... میشه خیلی بیشتر از بیشتر دید. 

بهتره هیچی نگم ، بقول معروف زبان سرخ سر سبز می دهد بر باد. 

راستی ببینم چطوری باید آواتار دوستان درست کنم ، تا شما گندم خانم یعنی خاتون مهربان بلاگستان بیان رو اضافه کنم. تلاشم می‌کنم. البته لینکت کردم ، دنبال هم که شدی. شما هم همین لطف رو در حق من کردی و ممممنوووونم. 

تشکر 

در پناه خدا باشی. 

پست جدید گذاشتی ، نظر می‌گذارم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی