MY little planet

هر صبح ز عشق تو

جمعه, ۱۲ مهر ۱۳۹۸، ۱۱:۲۱ ق.ظ

 

هر صبح
زعشقِ تو
این عقل شود شیدا
 
#مولانا
۹۸/۰۷/۱۲ موافقین ۱ مخالفین ۰
گندم فراهانی

نظرات  (۵)

۱۲ مهر ۹۸ ، ۱۱:۳۰ فاطمه حیدری (رضوان)

سلام

اشعار مولانا که عالیست

تصویر هم بسیار بسیار زیباست 

پاسخ:
سلام خیلی خوش اومدی فاطمه جان :)
من میمیرم برا اشعار مولانا 
یکی از حسرت هام اینه که چرا مریدشون نبودم:( 
قربون چشم های بسیار بسیار زیبای خودت گل دختر :)

دنبال میشی عزیزم :)
۱۲ مهر ۹۸ ، ۱۱:۳۷ ehsangold ehsangold

وبلاگ خیلی خوبی دارید...

خیلی خوشحال میشیم به ما هم سر بزنید: 

مشاهده  مطلب روز دامپزشکی، روز ارتقای سلامت جامعه بر فعالان این عرصه گرامی باد
شاید مطالب زیر برایتان جالب باشد:

رنگ های مختلف طلا

معنی و مفهوم آلیاژ در طلا

طلای رزگلد ( Rose gold )
مشاهده سرویس زنانه طلا و جواهر احسان 

مشاهده شرایط فروش اقساطی طلا و جواهر 

پرداخت تسهیلات خرید طلا

پاسخ:
سلام و عرض ادب 
خوش اومدین :)

خدا وکیلی این پیام رو برای من تایپ کردین یا همش کپی بود ؟ :))))

بهتون سر میرنم 

وای چقدر قشنگ و عاشقانه 😍😍😍

مولانا شعر ها ش همیشه یه دل می نشینه 

پاسخ:
همیشه ی همیشه ی اسم مولانا سر دفتر عشقم بوده 😻
۱۳ مهر ۹۸ ، ۱۲:۰۰ ehsangold ehsangold

نه انصافا نصفش خودم تایپ کردم
ولی وبلاگ خوبی دارید و امیدوارم موفق باشید :)

وای چقد این عکس خوشگله 😻

+منم گاهی مولانا میخونم!

ولی انگار حافظ یه جور دیگه به دلم میشینه❤

 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی