MY little planet

خیس شویم :))

دوشنبه, ۲۵ شهریور ۱۳۹۸، ۰۲:۱۱ ق.ظ

 

 

دلم میخواد واستون خاطره اولین باری که تو دریا قدم گذاشتم رو بگم کوتاهه و مختصر ..

 

وقتی رفتم داخل آب ، دوتا قدم بزرگ که برداشتم ییهو‌ زیر پام خالی شدو تمام من ملدم 😸😸 

 

+ خاطره هاتون‌رو به اشتراک‌ بگذارید :)

۹۸/۰۶/۲۵ موافقین ۰ مخالفین ۰
گندم فراهانی

نظرات  (۲)

۳۰ مهر ۹۸ ، ۱۸:۱۹ محمد معاذاللهی پور

اولین بار سال 87 بود که رفتم رامسر

همیشه دیده بودم فیلم هایی رو که افق تصویر هم سطح با دریا بودم و تصورم این بود که فیبم بردار دوربینشو برده تو دری گرفته رو سطح دریا و فیلم گرفته من هم با همین تصورم موبایلمو برداشتم رفتم دریا گرفتمش هم سطح دریا که فیلم بگیرم یهو یه موج زد و از روی سر گوشیم رد شد و...... سوخت...

اون موقع 16 سالم بود فقط 16 سال... 

۳۰ مهر ۹۸ ، ۲۱:۵۰ محمد معاذاللهی پور

اولین بار سال 87 بود که رفتم رامسر

همیشه دیده بودم فیلم هایی رو که افق تصویر هم سطح با دریا بود و تصورم این بود که فیلم بردار دوربینشو برده تو دریا گرفته رو سطح دریا و فیلم گرفته من هم با همین تصورم موبایلمو برداشتم رفتم دریا گرفتمش هم سطح دریا که فیلم بگیرم یهو یه موج زد و از روی سر گوشیم رد شد و...... سوخت...

اون موقع 16 سالم بود فقط 16 سال...

پاسخ:
سلام خیلی خوش اومدین 

وای من واییی من 😹😹😹 یاد اون دوران و گوشیامون افتادم :))))
نسل مادون قرمز و اسم بلوتوث و چ دورانی از سر گذروندیما الان به یه بچه ۱۶ ساله بگی مادون قرمز ت  رو روشن کن مغزش تاسمه پاره میکنه :))))))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی